TÜRK TELEKOM'DAN ÇORLULULARA YENİ TEKNOLOJİ DENEYİM MERKEZİ

Dijitalleşme ile birlikte değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak üzere ofislerini Türk Telekom Müşteri Merkezlerine (TTMM) dönüştüren Türk Telekom, bu kapsamda Çorlu’daki ofisini de yenileyerek Türk Telekom Çorlu Müşteri Merkezi’ni hizmete açtı.
16.05.2018
301 kez okundu

Türk Telekom, teknoloji deneyim merkezi olarak tasarladığı Çorlu Müşteri Merkezi ile Çorlululara mükemmel müşteri deneyimi vaat ediyor. Türkiye’nin dijital dönüşümüne yaptığı yatırımlar ile yurt çapındaki 42,6 milyon abonesine mükemmel müşteri deneyimi yaşatmayı hedefleyen Türk Telekom, bu amaçla satış kanallarında da entegrasyona giderek ülke genelindeki ofislerini yeniliyor. Değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılayacak şekilde yenilenen Çorlu Müşteri Merkezi, müşterilerin keyifli vakit geçirecekleri bir teknoloji deneyim merkezine dönüştü. Hafta sonu da dahil haftanın her günü hizmet verecek merkezde fatura ve tarife işlemlerinin yanı sıra müşteriler her türlü bilgi ve iletişim teknolojileri hizmetinden yararlanabilecek, rahat bir ortamda son teknoloji cihaz ve aksesuarı tekno danışmanların desteğiyle deneyimleyebilecek, televizyondan drone’a kadar çok çeşitli elektronik ürünü de inceleyip satın alma imkanına sahip olacak.
4. MERKEZ ÇORLU’YA
Türkiye’nin lider bilgi ve iletişim teknolojileri şirketi Türk Telekom, 5 yıllık stratejik planı çerçevesinde Türkiye’yi geleceğe taşıyarak ülke ekonomisine kalıcı katkı sağlama, hızlı büyüme ve mükemmel müşteri deneyimi hedefleriyle satış kanallarında entegrasyona devam ediyor. Bu kapsamda ülke genelinde bayilik hizmeti veren kendisine ait ofislerini yenileyen Türk Telekom, İstanbul Sultanbeyli, Ankara Dikmen, İzmit Alemdar’dan sonra yeni konseptte hizmet sunduğu dördüncü Müşteri Merkezini Çorlu’da açtı. Değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini en üst düzeyde karşılayacak şekilde yenilenen Çorlu Müşteri Merkezi, Çorlululara yepyeni bir müşteri deneyimi yaşatacak. TTMMPlus konseptiyle artık hafta sonu da dâhil haftanın her günü hizmet verecek olan merkezde fatura ve tarife işlemlerinin yanı sıra müşteriler her türlü bilgi ve iletişim teknolojileri hizmetinden yararlanabilecek, teknolojik cihaz ve aksesuarın yanı sıra televizyondan drone’a kadar çok çeşitli elektronik ürünü de inceleyip satın alma imkânına sahip olacak. Müşteriyi karşılayacak sıcak bir ortam amaçlanarak dizayn edilen yeni konseptte müşteriler cihazları oturarak rahat bir şekilde deneyimleyebilecek, teknoloji ile ilgili sorularının cevaplarını kendileriyle ilgilenecek Tekno Danışmanlardan alabilecek.
2 FARKLI KONSEPTTE HİZMET VERECEK
Değişen müşteri ihtiyaç ve beklentilerini daha fazla karşılamak amacıyla 2016’nın son çeyreğinden itibaren ciddi bir atılım içine giren Türk Telekom, dijital çağın dinamiklerini yansıttığı ofislerini ‘TTMMPlus’ ve ‘TTMMStandart’ olmak üzere iki farklı konseptte Türk Telekom Müşteri Merkezlerine dönüştürüyor. Tek durak anlayışıyla tasarlanan yeni konsepte geçişin tamamlanmasıyla birlikte TTMM’ler ve Türk Telekom mağazaları sadece iletişim konusundaki ihtiyaçların giderildiği, cihaz alışverişinin yapıldığı noktalar olmakla kalmayacak, müşterilerin keyifli vakit geçirecekleri birer teknoloji deneyim merkezi olacaklar.  
Onur ŞEKER